Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

7. ΤΟ 4ο ΗΧΗΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ & Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΤΟΥ 4ου ΗΧΗΤΙΚΟΥ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟΥ (2/2) ΓΙΑ ΤΟ «ΤΑΓΜΑ ΛΕΣΒΙΩΝ»











4.

ΧΡΟΝΟΣ: 00:22:01

(Πατήστε πάνω στον τίτλο ή στο κομβίον για να ακούσετε και να κατεβάσετε το ηχητικό ντοκουμέντο)

 




Καταθέτης Ηχητικού Ντοκουμέντου:
Σ.Σ. [Όνομα και επώνυμο ΑΝΔΡΟΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ]
 
Ημερομηνία μαγνητοφώνησης:
21 Ιουλίου 1999.
 
Συμμετέχοντες στην μαγνητοφώνηση:
1) Σ.Σ. [Όνομα και επώνυμο ΑΝΔΡΟΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ]
2) Ε.Τ. [Όνομα και επώνυμο ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ]
 
Σχετικό Ψηφιακό Αρχείο:
02_Β_1_exontwsh_andrwn.mp3
 
 
 
Συμβάσεις-συντομογραφίες
 
Σ. - => [Όνομα ΑΝΔΡΟΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ]
 
Ε. - => [Όνομα ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ]
 
=> Σημαίνει παύση του ομιλητή διότι σκέπτεται ή κομπιάζει λίγο.
 
--- => Όταν δεν είναι δυνατόν να καταγραφεί η λέξη επειδή δεν ακούγεται καλά.
 
Σημείωση: => Όλες οι σημειώσεις είναι του συζύγου και επεξηγούν κάτι που είναι δύσκολο ο ακροατής ή ο αναγνώστης να καταλάβει από μόνος του.



ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΣΕΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ (2/2)

 
Θέμα: Στην δεύτερη κασέτα δεύτερη πλευρά μιλάει για το χαρτοπαιγνιακό κύκλωμα και πώς εξοντώνουν τους άνδρες έως θανάτου.
 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗΣ: 21/07/1999


Αρχή μαγνητοφώνησης

 
Σ.- Συνέχεια της κασέτας από την άλλη πλευρά, ε…
 
Ε.- Η Ρίτσα δούλευε…
 
Σ.- Ναι,
 
Ε.- …δεν είχε πρόβλημα ο Νούλης άμα δούλευε η Ρίτσα. Δεν τον ενοχλούσε.
 
Σ.- Δούλευε στον φίλο του. Φίλος του δεν ήταν ο Τάκης;
 
Ε.- Ξάδελφος της Ρίτσας.
 
Σ.- Ε, ξάδελφός της Ρίτσας,
 
Ε.- Ξάδελφός, και νονός της [όνομα 5χρονης ΕΓΓΟΝΗΣ].
 
Σ.- Λοιπόν, για…
 
Ε.- Ο Νούλης δούλευε όλη μέρα δεν ενοχλούσε την Ρίτσα, δεν τους πείραζε που στο σαλόνι τους υπήρχε ένα καρέ,
 
Σ.- Ναι, δεν ξέρανε όμως ότι πίσω απ’ το καρέ είναι κι άλλα. Νομίζανε ότι απλώς στο σαλόνι τους παίζουνε χαρτιά τρείς τέσσερεις βλαμμένες.
 
Ε.- Δεν ξέρω, δεν ξέρω αν ξέρανε ή όχι, ξέρω ότι κάπου τα είχανε βρεί, και δεν δημιουργήθηκε κανένα πρόβλημα.
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Υπάρχει περίπτωση… εμένα μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι υπήρχε κάποια εσωτερική δύναμη στον Νούλη, που δεν του περνούσαν τα κτυπήματα.
 
Σ.- Ναι, το ‘χω διαπιστώσει αυτό.
 
Ε.- Ήτανε δυνατός. Είχε προβλήματα και αυτός στην δικιά του οικογένεια, έναν βλαμμένο αδελφό κι αυτά. Και δεν του πέρναγε τίποτα. Τον έβλεπες τον πιο ευτυχισμένο άνθρωπο του κόσμου.
 
Σ.- Έχω μια σκέψη.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Για να έχουνε βάλει, επροχθές η μάνα σου για τον Λάκη, για να τον έχουνε βάλει τώρα στο στόμα τους τον Λάκη και να αρχίσουνε να τον κατηγορούνε, όπως κάνανε για μένα, και κατά αυτό τον τρόπο να του αποκλείουν τον κοινωνικό περίγυρο, δηλαδή ο κοινωνικός αποκλεισμός δια δυσφημήσεως,
 
Ε.- Ναι, για λέγε,
 
Σ.- Μάλλον έχουνε πλευρίσει την Μάγδα.
 
Ε.- Την Μάγδα μπορεί να την πλευρίσανε. Αλλά κι ο Λάκης άκαμπτος.
 
Σ.- Δεν παίζει ρόλο. Αν είναι άκαμπτος και τον γαμήσουνε,
 
Ε.- Άμα του πλευρίσουνε την γυναίκα και του την παρασύρουνε, εντάξει. Θα υπάρχει πρόβλημα. Στον Λάκη δεν θέλουνε να κάνουνε ζημιά…
 
Σ.- Εκείνος --- ---.
 
Ε.- …σ’ αυτόν κατ’ ευθείαν. Άμα κάνουνε στην Μάγδα, εντάξει είναι ζημιά.
 
Σ.- Άμα του διαλύσουν το σπίτι του δεν του κάνουν ζημιά;
 
Ε.- Ναι του κάνουν, είναι ζημιά.
 
Σ.- Γιατί ήδη προχθές, άρα πρέπει να τον ειδοποιήσουμε,… ότι ήρθε εδώ και τον έβρισε, παρ ότι είναι λίγο… (εννοώ ότι ο Λάκης για μένα ήταν λίγο παράξενος, αλλά δεν δεχόμουν να του κάνουν τέτοιες δολιότητες).
 
Ε.- Είναι είναι είναι…
 
Σ.- …ο Λάκης τραλαλά.
 
Ε.- Αλλά είναι και αυταρχικός.
 
Σ.- Κι αυτό θα του βγεί μπούμερανκ.
 
Ε.- Δηλαδή, μπορεί να πεί της Μάγδας, ξέρεις δεν θα πάς εκεί, γιατί δεν θέλω.
 
Σ.- Κι άμα του πεί η Μάγδα εγώ θα πάω γιατί θέλω;
 
Ε.- Δεν νομίζω.
 
Σ.- Μμ;
 
Ε.- Δεν νομίζω. Δεν ξέρω.
 
Σ.- Αφού ήδη μου είπες ότι… έχουνε τρόπο να τις πείθουνε.
 
Ε.- Τις γυναίκες. Έχουν τρόπο να τις πείθουν τις γυναίκες. Αν βρούνε το ευαίσθητό της σημείο…
 
Σ.- Είναι ένα το ευαίσθητό της σημείο. Δεν δουλεύει πουθενά,
 
Ε.- Ε ναι.
 
Σ.- Κι έχει ελεύθερο χρόνο. Το παιδί της έχει μεγαλώσει σχετικά.
 
Ε.- Έχει λεφτά.
 
Σ.- Έχει κάποια χρήματα. Έχει κάποια άνεση
 
Ε.- Έτσι.
 
Σ.- Άλλο που δεν θέλουν να κυκλοφορήσει το χρήμα ανάμεσά τους εκεί πέρα τώρα
 
Ε.- Έχει αυτή…
 
Σ.- Άρα λοιπόν θεωρούμε δεδομένο ότι την έχουνε βάλει την Μάγδα στο παιγνίδι…
 
Ε.- Έχει τρία τέσσερα σπίτια η κάθε μια τους αυτές και πάει με νοίκι.
 
Σ.- Μάλιστα.
 
Ε.- --- --- ---. Σπίτια --- ---.
.
Σ.- Έλα πιο κοντά στο μικρόφωνο
 
Ε.- Ναι λοιπόν.
 
Σ.- Μην φεύγεις. Όσο πάς και πάς πιο πίσω.
 
Ε.- Να στην μέση. --- ---. Λοιπόν, άλλο. Τι άλλο; Τι έχουμε ξεχάσει;
 
Σ.- Ήδη γράφονται αυτά.
 
Ε.- Μμ.
 
Σ.- Ήδη είναι πολύ χοντρά. Και μετά απ’ αυτά που έχεις κάνει θέλεις να σε αφήσω εγώ να φύγεις… να φεύγεις με τα παιδιά;
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Δηλαδή τώρα, να φύγω εγώ να πάω για δουλειά;
 
Σημείωση: Της διασαφηνίζω καθαρά την ψυχολογική μου κατάσταση εξ’ αιτίας των συνεχών αρπαγών των παιδιών μας. Δηλαδή είναι σαφές τότε ότι από τότε αδυνατώ να ασχοληθώ πλήρως με το επάγγελμά μου και κάνω ανάλυση/Προγραμματισμό Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και επίσης να απομακρυνθώ από το σπίτι πλέον για εργασία.
 
Ε.- Το θυμάσαι τι είπαμε όταν ξεκινήσαμε να μιλάμε προηγουμένως;
 
Σ.- Ότι άμα δεν φύγει αυτό θα ξαναφύγεις.
 
Ε.- Εάν δεν μιλήσω δεν περνάει το σημείο του εγκλωβισμού. Αυτό.
 
Σ.- Και γιατί δεν μιλάς τόσα χρόνια;
 
Ε.- Γιατί τώρα το βλέπω. Κατ’ αρχάς έβλεπα τον λαιμό μου. Έβλεπα το στήθος μου, έβλεπα την κοιλιά μου. Το επόμενο… που δεν υπάρχει…. Το επόμενο που έχει συμβεί…
 
Σ.- Εκεί…
 
Σημείωση: Γεμάτος άγχος, της δείχνω κάτι σημάδια στον λαιμό της, που ήταν μάλλον ψυχογενή, και μάλλον από τον εγκλωβισμό που υφίστατο, και που όταν εμφανίζονταν, πάντα έκανε σαν τρελή, με τελική συνέπεια να τρέχει έξω από το σπίτι. Πολλές φορές η παράξενη αυτή συμπεριφορά ώρες σοβαρές, όπως εργασίας ή αποφάσεων μας έφερνε σε ρήξη, διότι ήταν ικανή να δείχνει χάλια, να μην κάνει αυτά που είχε υποχρέωση για μέρες στην οικογένεια ή στην εργασία, και ταυτόχρονα να μου λέει ότι δεν έχει τίποτα και ότι εγώ έχω κάποιο πρόβλημα, προβάλλοντας έτσι επάνω μου το πρόβλημά της.
 
Ε.- Δεν έχω τίποτα στον λαιμό. Ξέρεις τι έχω; Ξέρεις τι έχω;
 
Σ.- Αφού το βλέπω.
 
Ε.- Τι βλέπεις.
 
Σ.- Να το εδώ κι εδώ.
 
Ε.- Ναι, το βλέπω. Κάτι πρέπει να γίνει για αποτελείωμα.
 
Σ.- Ναι κατάλαβα. Απλώς αποδυναμώθηκε θες να πείς.
 
Ε.- Απλά αποδυναμώθηκε και δεν έχει ισχύ. Και… αυτό το πράγμα δεν έχει ---ίσει και τα κιλά μου.
 
Σημείωση: Ήταν πολύ αδύνατη πάντα, σε σημείο ανησυχίας και αυτό ήταν ένα μόνιμο πρόβλημα μεταξύ μας διότι ήταν εμφανές ότι το έπαθε μια εβδομάδα πρίν από τον γάμο, από ψυχογενής πιέσεις που της εξασκήθηκαν με άγνωστο τρόπο σε ‘μένα και δεν συνερχόταν. Φαίνεται δε στο Video του γάμου.
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Τι συμβαίνει μ’ αυτό; Θές να φάς. (Εννοεί ότι πεινούσε αλλά δεν την «έπιανε» το φαϊ που έτρωγε).
 
Σ.- Δεν παίζει ρόλο. Όσο και να φας σου το απορροφά.
 
Ε.- Άλλο θέλω να πώ. Λειτούργησαν όλα μαζί.
 
Σ.- Μάλιστα. Λοιπόν. Επί του θέματος.
 
Ε.- Μιλώντας, υποχώρησε αυτό και συγρόνως πεινάω.
 
Σημείωση: Εδώ σ’ αυτό το σημείο φαίνεται καθαρά και ο λόγος που έφαγε τις τέσσερεις ξυλιές (με το ξυλάκι που είχαμε για να φοβίζουμε τα παιδιά), για να φάει τότε που παρέδωσε το όπλο το μαχαίρι και το σπαθί. Αυτή όμως προσπάθησε κατ’ εντολή τους να με βάλει φυλακή επωφελούμενη από τις τέσσερεις ξυλιές στον πισινό της για να φάει. Δεν είχα άλλη λύση πιά. Κόντευε να πεθάνει από την αδυναμία. Αλλά εγώ κατέληξα στο κρατητήριο ως κακοποιός σύζυγος. Ποιός να με πιστέψει;
 
Σ.- Ωραία. Επί του θέματος. Απ’ ότι φαίνεται η [όνομα ΑΔΕΛΦΗΣ της ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ] είναι μέσα στο παιγνίδι… με τα μπούνια.
 
Ε.- Το γνωρίζει πάρα πολύ καλά.
 
Σ.- Το γνωρίζει πολύ καλά το παιγνίδι και το παίζει. Και φάνηκε από την στιγμή κατά την οποία είπα εγώ ότι εσύ σε κασέτα ομολόγησες, είπες και κατέγραψες αυτά που σου ‘κανε η μάνα σου… τα κακά… αυτή είπε ότι κακώς λέει αυτά τα πράγματα από ‘δώ κι από κεί.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- που σημαίνει ότι γνώριζε με τι έχει να κάνει.
 
Ε.- Μμ. (γεμάτη ικανοποίηση που το στυλ και τα λόγια της αδελφής της είναι και ταυτόχρονη ομολογία της για τα κακά γεγονότα).
 
Σ.- Έτσι. Δεν αρνήθηκε τα στοιχεία. Δηλαδή, προσπαθούν από την μία να κρυφτούνε, και από την άλλη είναι τόσο ξεδιάντροπες που σχεδόν το ομολογούν. Γιατί από τα λεγόμενά τους, και η μάνα μου και η Λία κατάλαβαν ότι είναι έτσι τα πράγματα.
Λοιπόν θα κάνουμε μια διακοπή διότι έχει το σκουπιδιάρη, εντάξει;
 
Ε.- Ναι.
 
Ολιγόλεπτη διακοπή διότι πέρασε ο σκουπιδιάρης και έκανε πολύ θόρυβο και κλείσαμε για λίγο.
 
Σ.- Λοιπόν το βάλαμε τώρα μετά απ’ το σκουπιδιάρη. Λέγε, αυτό που έλεγες για τους άνδρες.
 
Ε.- Ο ψυχολογικός πόλεμος που κάνουνε στους άνδρες είναι ότι προσπαθούν να τους πείσουνε, και είναι πολύ εύκολο εφ’ όσον σταματάνε πλέον να προσφέρουνε εργασία στην κοινωνία, πλέον είναι άχρηστοι και είναι βάρος σε αυτήν. Δεν προσφέρουνε έργο.
 
Σημείωση: Αυτό προσπάθησαν να μου το κάνουν εμένα αφού πρώτα μου διέλυαν την επιχείρηση, αλλά εγώ επειδή δεν είμαι εργαζόμενος αλλά δημιουργός και εργάζομαι όχι εργατικά αλλά δημιουργικά δεν κατάφεραν να μου κάνουν την μέγιστη ψυχολογική ζημιά ώστε να θεωρήσω τον εαυτό μου άχρηστο, και να  ρετάρω ψυχολογικά με την κατάστασή μου. Πέτυχαν όμως ο περίγυρος να με θεωρεί τεμπέλη, αφού ο περίγυρος δεν είναι σε θέση να δεί τις χιλιάδες σελίδες εργασίας στην ανάλυση και στον προγραμματισμό των ηλεκτρονικών υπολογιστών, και έβλεπε μόνο το αποτέλεσμα δηλαδή ότι δεν έχω χρήματα. Το ίδιο επέτυχαν και εδώ στο Αίγιο. Φυσικά πάντα υπάρχουν και οι εξωτερικές ατυχίες σε έναν επαγγελματία ή σε έναν εργαζόμενο, όπως συνέβει με εμένα με την ατυχία να συναντηθώ με την [όνομα και επώνυμο ΑΝΤΙΔΙΚΟΥ]. Τελικά φάνηκα τεμπέλης και άχρηστος, αφού μου απαγορεύτηκε να ασχοληθώ με τα προγράμματα. Στην KNOWLEDGE κατάφεραν μέσω της συκοφαντίας από την εισαγγελέα Μυλωνά να με διώξουν από εκεί χωρίς να μπορέσω να αποδείξω την αξία μου. Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν εγώ πάντοτε να βρίσκομαι στην ατέρμονα προσπάθεια να αποδείξω ότι κάτι αξίζω.
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Οπότε τους βάζουνε μέσα τον σπόρο ότι πλέον είναι άχρηστοι.
 
Σ.- Το ξανακλείνω για τον σκουπιδάρη.
 
Ολιγόλεπτη διακοπή διότι πέρασε ο σκουπιδιάρης και έκανε πολύ θόρυβο και κλείσαμε για λίγο.
 
Ε.- Λοιπόν. Είπαμε για το επαγγελματικό. Πρώτα ψυχολογικός πόλεμος που κάνουν σ’ ένα άντρα, είναι τον πείθουν ότι μετά την σύνταξη, για έναν υπάλληλο ο οποίος δεν είναι πολύ χάϊ… ένας υπάλληλος δεν έχει κάτι το… πετύχει το σοβαρό επαγγελματικά,
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Έτσι; Παρ’ όλ’ αυτά όμως με την σύνταξη καταφέρνουν και τον πείθουν ότι τώρα πιά είναι άχρηστος και δεν προσφέρει έργο. Πόσο έργο μπορεί να προσφέρει ένας υπάλληλος; Και όμως τον πείθουνε, ότι πρώτα ήτανε χρήσιμος και τώρα είναι άχρηστος και ότι δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στην κοινωνία, παρ’ ότι συνεχίζει και φέρνει χρήματα στο σπίτι του.
 
Σ.- Πως του το κάνουν και τον πείθουν; Του το λένε έτσι;
 
Ε.- Κατ’ αρχάς η μάνα μου το έλεγε.
 
Σ.- Είναι συνεννοημένες μεταξύ τους; Δηλαδή η μια συνοννογιέται με την άλλη έτσι με τα μάτια και παίζουν το παιγνίδι;
 
Ε.- Τσ… υπάρχει ψυχική συνεννόηση, το λές λιγάκι, το πιάνει η άλλη, πάει σπίτι της το επαναλαμβάνει.
 
Σ.- Α, κατάλαβα.. Ναι. Όπως κάναμε σχολείο χαβαλέ. Όταν σηκωνόταν ένας να κάνει χαβαλέ…
 
Ε.- Ναι,
 
Σ.- …σηκωνόμασταν όλοι.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Το ίδιο παιγνίδι ε; Μόνο που εδώ δεν είναι για χαβαλέ, είναι για θάνατο.
 
Ε.- Εν τω μεταξύ, τι γίνεται; Προσπαθεί η κάθε μια απ’ αυτές ν’ ανέβει μειώνοντας τον άνδρα της, και δεν ανεβαίνει  επάνω στην αξία της. Ανεβαίνει μειώνοντας τον άνδρα της. Όλες αυτές ήτανε άνεργες, δεν δούλευε καμία της ποτέ. Αυτές που γνωρίζω εγώ τουλάχιστον.
 
Σ.- Άρα είναι ένα χαρακτηριστικό να μην εργάζεσαι. Άρα εσένα δεν σε θέλουν να εργάζεσαι.
 
Σημείωση: Αυτό είναι το χαρακτηριστικό των αξιωματικών στελεχών της οργάνωσης. Στα κατώτερα στρώματα τα κορίτσια και τις κοπέλες και τις γυναίκες τις βάζουν να εργάζονται σε εργασίες υποτιμητικές για να τις έχουν υποδεέστερες και τους χεριού τους.
 
Ε.- Εγώ έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι δεν με θέλουν να εργάζομαι. Καμία δουλειά. Καμία δουλειά.
 
Σ.- Να κι άλλο ένα. Δηλαδή υπάρχουνε…
 
Ε.- Ούτε δουλειά υπαλλήλου θέλουν να εργάζομαι. Καμία δουλειά. Δεν θέλουν.
 
Σ.- Άρα βρέθηκε. Βρίσκονται σιγά σιγά οι αρχές οι οποίες εφαρμόζουν.
 
Ε.- Στον πατέρα μου ήτανε κατ’ αρχάς… του έκανε αυτόν τον πόλεμο… ότι κοίτα, τώρα εδώ δεν είσαι στην δουλειά σου που διέταζες,… την καθαρίστρια να σου πάρει το φλυτζάνι,…
 
Σ.- --- --- κάνει --- ---,
 
Ε.- …εδώ κάνω κουμάντο εγώ.
 
Σ.- Αυτό το έχει κάνει η θεία μου η Κική σε μεγάλη έκταση.
 
Σημείωση: Έτσι εξοντώσανε τον θείο μου τον [όνομα και επώνυμο ΘΕΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ], τον αξιωματικό του πυροβολικού και πολεμήσαντα στην Κύπρο, και του διέλυσαν την οικογένεια ολοσχερώς. Η γυναίκα του ήταν η [όνομα και επώνυμο ΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ] και βασικά του το έκανε η πεθερά του.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Τα χαρτιά λοίπουν.
 
Ε.- Ε δεν ξέρω… ίσως…
 
Σ.- Του λέγανε, εδώ δεν είσαι… να μου πείς μπορεί να είναι και άσχετο. Του λέγανε, εδώ δεν είμαστε φαντάροι εμείς. Βέβαια δεν είχαν και πολύ άδικο αυτές. Τέλος πάντων. Καλά, αστο, άστο…
 
Ε.- Ναι, μπορεί να μην έχει σχέση, το είπανε αρχικά ο…
 
Σ.- …μπορεί να ‘ναι άσχετο.
 
Ε.- …ο άλλος να του άρεσε να…
 
Σ.- Ναι αυτό είναι άσχετο. Εντάξει.
 
Ε.- …επιβάλλεται στην δουλειά, και μετά να την βρίσκει να το παίζει άντρας να επιβάλλεται και εκεί. Ο πατέρας μου δεν το ‘παιζε άντρας στο σπίτι…. Και να ‘λεγε μια δυό βλακείες, που δεν θυμάμαι τίποτα το ιδιαίτερο, δεν το 'παιζε άνδρας. Αλλά εκείνη το ‘παιζε γυναίκα… χειραφετημένη. Ε, αρχίζει να του --- τον ψυχολογικό πόλεμο… φαντάσου λοιπόν τώρα ένας άνδρας, ο οποίος δεν είναι υπάλληλος, είναι ελεύθερος επαγγελματίας, και δεν βγάζει αρκετά χρήματα.
 
Σ.- Όπως εγώ.
 
Ε.- Ναι. Ο άλλος βγάζει κάποια συγκεκριμμένα χρήματα.Έτσι;
 
Σ.- Ενώ ο…
 
Ε.- Και τον έχουνε βάλει κάτω και τον βαράνε. Όταν λοιπόν ένας άνδρας δεν βγάζει ούτε τα χρήματα,.. ε απ’ εκεί κι ύστερα, είναι πολύ εύκολο να τον πολεμήσουν και να του κάνουν ψυχολογικό πόλεμο. Και απ’ την άλλη ο άντρας το λαμβάνει. Γιατί ο άντρας….θέλει πρώτ’ απ’ όλα την επαγγελματική του κατάσταση σε καλή κατάσταση. Έτσι δεν είναι;
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Είναι το πρώτο και κύριο. Εδώ αποδεικνύεται ότι ξέρουν από ψυχολογικές τεχνικές. (χασμουριέται).
 
Σ.- Οπότε έτσι εξηγείται γιατί διακόπτουνε να μιλάνε για έναν ενάμισυ χρόνο και κρατάνε πεισματικά τη θέση και την στάση αυτή.
 
Ε.- Ναι, ναι. Εν τω μεταξύ…
 
Σ.- Γνωρίζουν ότι θα δουλέψει το σύστημα έστω και αργά.
 
Ε.- Εν τω μεταξύ θυμήθηκα κάτι άλλο το απόγευμα το οποίο ήθελα να στο πώ. Αυτά δεν τα έχουν εφαρμόσει μόνο σ’ εμάς. Τα έχουν εφαρμόσει και σε άλλους. Δηλαδή, ε… ο άνδρας της θείας της Καλιρίτσας μέχρι να ανοίξει το μαγαζί αυτό, δεν είχε στεριώσει δουλειά, γιατί ήταν άτυχος.
 
Σ.- Ναι.
 
Ε.- Ήταν αμόρφωτος, δεν μπόρεσε να βρεί κάποια δουλειά, πολλές φορές πήγαινε μαζί με τον Ανδρέα, ο οποίος βάφει ο Ανδρέας, μπογιατζής ήτανε. Πήγαινε με τον Ανδρέα έβαφε, πήγαινε από δώ έκανε ‘κείνο, πήγαινε από κεί ένανε τ’ άλλο, διαρκώς ήτανε χωρίς δουλειά, αλλά ήτνα ο άνθρωπος ικανότατος και δεν μπορούσε, δεν είχε τύχη. Κι ο Ανδρέας ήταν αμόρφωτος αλλά έβρισκε κι έβαφε συνέχεια,… κι έβγαζε λεφτά. Λοιπόν… και κάποια φορά έβαψε μια δύο πολυκατοικίες μιανού, και έβγαλε σχεδόν μάζεψε και λεφτά βέβαια, και έβγαλε το σπίτι που πήρε της κόρης του. Τέλος πάντων, τέλος πάντων, το πήρε το σπίτι… λοιπόν. Αυτόν τον άνθρωπο τον άνδρα της θείας της Καλιρίτσας τον είχανε σκυλοβρίσει. Τον τεμπέλη, που δεν δουλεύει, αυτό, εκείνο, τ’ άλλο. Ο άνθρωπος δεν ήταν τεμπέλης. Ήταν άτυχος. Όπου πήγαινε τον διώχνανε. Κατάλαβες.
 
Σ.- Ναι.
 
Σημείωση: Κανείς δεν βγάζει τα χρήματα ν’ αγοράσει διαμέρισμα όταν βάψει δύο πολυκατοικίες. Το μυστικό του θείου αυτού είναι ότι κάποια στιγμή έκανε τις απαραίτητες υποχωρήσεις και έτσι βρέθηκε στην οικονομική θέση που τόσα χρόνια του αποκλείανε τεχνητά. Έτσι εξηγείται το μένος του στο δικαστήριο εναντίον μου (για το όπλο) με τον άλλο θείο και με την [Όνομα ΓΥΝΑΙΚΑΣ-ΣΥΖΥΓΟΥ] να με βρίζουν σε συντονισμό και αδίκως, τεμπέλη, επικίνδυνο και άλλα τέτοια. Ο θείος αυτός είχε αποκτήσει το χαρακτηριστικό ανέκφραστο βλέμμα χωρίς συναισθήματα, όπως περιγράφω σε άλλο σημείο και για τους γονείς της, και κοιτούσε σαν ψυχρό φίδι, με χαρακτηριστικό ότι κοιτούσε αλλού όταν απευθυνόταν σε μένα.
 
Ε.- Τον σκυλοβρίσανε λοιπόν τον άνθρωπο, μέχρι την περίοδο που άνοιξε το μαγαζάκι εκείνο με τους ξηρούς καρπούς κι αυτά,
 
Σ.- Που είχαμε πάει στα εγκαίνια;
 
Ε.- Που πήγαμε στα εγκαίνια, ναι,… και το οποίο το ‘χει ακόμα. Απ’ αυτό ζεί.
 
Σ.- Άρα ψιλολειτουργεί.
 
Ε.- Λειτουργεί, δεν έχουνε πάρα  πολλά χρήματα αλλά ψιλολειτουργεί. Για τον Στράτο έχουνε πεί πάρα πολλά άσχημα πράγματα, τα οποία τα ‘παμε την ‘άλλη φορά, τον είπανε λούστρο, τον είπανε αμόρφωτο, τον είπανε γύφτο που γύριζε με το κασελάκι,… μετά όταν…
 
Σ.- Τα ‘πα της μάνας μου αυτά και τα ‘παιξε.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Πρέπει να ντρέπονται. Εάν, εάν πράγματι γυρνούσε με το κασελάκι, --- ---,
 
Ε.- Τι να σου πώ; Έτσι ξέρω εγώ. Έτσι ξεκίνησε.
 
Σ.- Εάν είναι αλήθεια αυτό, είναι ο μόνος άξιος απ’ όλους.
 
Ε.- Γύριζε με το κασελάκι και λουστράριζε παπούτσια, στον δρόμο.
 
Σ.- Εάν γύρναγε με το κασελάκι και έφτασε στο σημείο να έχει φτιάξει αυτά που έχει φτιάξει…
 
Ε.- Μετά έμαθε να… ράβει παπούτσια…
 
Σ.- Ότι, ότι έκανε, ναι…
 
Ε.- …να φτιάχνει, να κατασκευάζει.
 
Σ.- Είναι, είναι ο μόνος.
 
Ε.- Και με κάποιον τρόπο μετά βρήκε συνεργάτη,
 
Σ.- Ναι,
 
Ε.- που έμαθε την δουλειά, αλλά όχι στα είκοσί του.
 
Σ.- Ναι, ναι.
 
Ε.- Έτσι; Και το σπίτι στους Αγίους Θεοδώρους μην νομίζεις ότι το έκανε με πολλά λεφτά. Νύχτα το χτίσανε.
 
Σ.- Καλά όλα τα αυθαίρετα νύχτα τα έχουν κτίσει. Μάλιστα.
 
Ε.- Λοιπόν. Και αυτός άκουσε πάρα πολλά πράγματα. Και μετά, ενώ στην αρχή τον λέγανε τον λούστρο, όταν έκανε δικό του μαγαζί, είπανε, τον ψιλομήτη δεν μας μιλάει.
 
Σ.- Μμ.
 
Ε.- Και μετά είπανε… την Ελένη που την έβαλε και δουλεύει. Αλλά…
 
Σ.- Ναι αλλά εγώ χθές σε άκουσα δεν του τά πες έτσι. Της τα πες ήπια. Έχει διαφορά το ύφος όταν κάθεσαι και της λές μια πληροφορία σοβαρή, και της την πείς μαλακά, ή με λάθος λέξεις, μπορεί να μην καταλάβει.
 
Ε.- --- να δείς. --- λέω θα την είχε πάρει την δεύτερη φορά. Και τώρα…
 
Σ.- Τη μάνα σου;
 
Ε.- Ναι. Και τώρα πάλι της… α ναι το ξέχασα.ότι,… αφού γράφουμε. Και τώρα πάλι της μίλησε ο Στράτος, υποθέτω.
 
Σ.- Δεν μου λές.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Επειδή έχεις ανακαλύψει λαυράκι,
 
Ε.- Μμμ,
 
Σ.- Θα κάτσεις να τα γράψεις;
 
Ε.- Θα τα γράψω και σε χαρτί; Εντάξει.
 
Σ.- Σε χαρτί. Για τις μεθόδους εξοντώσεως των ανδρών και αυτά.
 
Ε.- Το ξέρω ότι δεν τα ‘χω πεί αλλά τα έχω ζήσει
 
Σ.- Σε ποιούς άλλους την έχουνε κάνει αυτή την δουλειά:
 
Ε.- Τον άνδρα  θα τον πολεμήσουν στο επαγγελμά του. Και αν τυχαίνει ο άλλος ο κακομοίρης να είναι ένας υπάλληλος, ο οποίος δεν χρειάζεται να περπατήσει και πολύ για να βγάλει τα λεφτά του, θα περιμένουνε την κατάλληλη ευκαιρία να του το κοπανήσουν. Τώρα πιά ξόφλησες.
 
Σ.- Δηλαδή έχουνε υπομονή.
 
Ε.- Αν λοιπόν εσύ που είσαι μικρός, ξοφλήσεις απ’ τα τώρα γιατί δεν βγάζεις χρήματα, γρήγορα είσαι λαυράκι γι’ αυτούς. Κι σε ---όσανε. Ή σου δημιουργούν και διάφορα προβλήματα για να μην δουλεύεις.
 
Σ.- Όπως έχουν κάνει σε ‘μένα…
 
Ε.- Να σε αποτελειώσουν πιο γρήγορα. Ναι.
 
Σ.- Και ‘σύ τι ρόλο παίζεις σ’ αυτό τώρα;
 
Ε.- Εγώ, ο ρόλος μου σ’ αυτό το σημείο το επαγγελματικό, είναι μόνο να δουλέψουμε μαζί.
 
Σ.- Όχι. Τι ρόλο παίζεις εις βάρος μου;…
 
Ε.- Είς βάρος σου τι;…
 
Σ.- …τόσα χρόνια…
 
Ε.- Δεν είχανε βγεί στο συνειδητό όλα αυτά (γελάει από αμηχανία). Γιατί μου δημιούργησαν κι εμένα ψυχολογικά προβλήματα, τα οποία τα είχα από πάρα πολύ μικρή. Και δεν μπόρεσα κι εγώ ν’ ανταπεξέλθω.
 
Σ.- Θα μπορούσε όμως να’ ναι στο συνειδητό και να με κοροϊδεύεις τώρα.
 
Ε.- Ναι, δεν είναι στο συνειδητό. Δεν είναι… Ξέρω πολύ καλά τι γίνεται. Και ποια είναι η τιμωρία μου που μιλάω.
 
Σ.- Και δεν μου λές; Πώς θα μπορέσουμε να βγάλουμε σε άκρη λεπτομέρειες; Θα τους παρακολουθήσουμε; τι θα κάνουμε;
 
Ε.- Τι είδους λεπτομέρειες;
 
Σ.- Θα τους το παίξουμε καλοί;
 
Ε.- Α που πάνε, τι κάνουνε, πως και πού;
 
Σ.- Βέβαια.. Ήδη έκανε κάτι προτάσεις αν θα πάμε στον Ορωπό και τέτοια. Τα μάτια της εγώ.. με φίλησε προχθές, εχτές, τα μάτια της τα είδα. Ότι…κάτι μου μαγειρεύει, δεν υπάρχει θέμα.
 
Ε.- Δεν ξέρω, μπορεί άμα πάμε εκεί να κρυφτούνε. Δεν θα βγάλουνε στην επιφάνεια το καρέ…
 
Σ.- Ναι,
 
Ε.- …ή το τι κάνουνε.
 
Σ.- Τι θα κάνουμε: Θα χρησιμοποιήσουμε μεθόδους να παρακολουθήσουμε να δούμε την κατάσταση;
 
Ε.- Μπορούμε να το κάνουμε κρυφά.
 
Σ.- Ναι. ---.
 
Ε.- Θα μπορούσαμε να το κάνουμε κάποιες άσχετες μέρες. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε και κάποιες μέρες που έχουμε αισθήσεις ότι να έχουμε να πάμε --- --- και πήγαμε κα την άλλη φορά --- ---. (γελάει διότι της φαίνεται αστείο αυτό που η ίδια προτείνει).
 
Σ.- Δεν μπορούμε να --- είναι πολύ δύσκολο.
 
Ε.- Μμμ, είναι δύσκολο.
 
Σ.- Καλά, έχω κα΄τι στο μυαλό μου, θα δούμε.
 
Ε.- Να δούμε δηλαδή τι γίνεται, εκεί έξω, πάνω.
 
Σ.- Και ποιοί πηγαινοέρχοντε.
 
Ε.- Και ποιοί πηγαινοέρχοντε, ναι. Υπάρχουνε απ’ ότι θυμάμαι παλιότερα, εκεί πέρα στο μικρό, συμπόσια, διήμερα, τριήμερα, τετραήμερα,
 
Σ.- Ναι,
 
Ε.- Δηλαδή..
 
Σ.- ναι, ναι,
 
Ε.- …πάει το καρέ, μένει τέσσερεις μέρες, πέντε,
 
Σ.- Γι’ αυτό ερχόντουσαν εκείνα τα παράξενα τα σούργελα, μια θυμάσαι που είχα έρθει σε διαφωνία μαζί της, της αρέσανε οι πούστηδες και τους θεωρούσε άξιους ανθρώπους.
 
Ε.- Που ήταν αυτό; στον Ορωπό;
 
Σ.- Ναι ναι. Μια με ένα φιατάκι που είχε έρθει, με ένα 128,
 
Ε.- Κοπελίτσα;
 
Σ.- Ναι κοπέλα ναι.
 
Ε.- Αυτή ήταν ξαδέλφη.
 
Σ.- Μμ,
 
Ε.- Αυτές είναι…
 
Σ.- Η φεμινίστρια, δεν την θυμάσαι;
 
Ε.- Την θυμάμαι, την πρασινωπή (εννοεί τα ρούχα της). Αυτές είναι οι κόρες.
 
Σ.- Άρα μιλάμε για κάποια οργάνωση Lions και Rotary που δεν το ‘χουμε πάρει είδηση. Παραπλάνηση.
 
Ε.- Αυτές είναι οι κόρες των καρέ.
 
Σ.- Οι κόρες του καρέ.
 
Ε.- … --- --- η κοπέλα. Η Ελένη η [επώνυμο ΚΟΡΗΣ του ΚΑΡΕ] που λένε κι αυτά. Αυτός που πρέπει να είναι… καλά αυτός που είπαμε πρίν απ’ έξω από τον χορό είναι ο Νούλης…κι αυτός που πια δεν τους αγγίζει είναι… δεν μπορούν να τον αγγίξουν είναι ο Τάκης. (Που έχει την αντιπροσωπία των παιδικών ρούχων [όνομα ΓΝΩΣΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΡΟΥΧΩΝ]).
 
Σ.- Ναι, αλλά υπάρχει ένα μυστικό εδώ.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Αυτές δεν έχουνε πρόβλημα να περιμένουνε και να καιροφυλαχτούνε, και δέκα χρόνια, και πέντε χρόνια,
 
Ε.- Ναι,
 
Σ.- και δεκαπέντε χρόνια.
 
Ε.- Αυτό είναι το…
 
Σ.- Αυτό είναι το όπλο τους.
 
Ε.- αυτή είναι η ιστορία τους.
 
Σ.- Μπορούνε λοιπόν να περιμένουνε, πότε μια γυναίκα θα ‘ρθεί στην πολύ δύσκολή της,
 
Ε.- της την φέρνουνε εκεί… στο κατάλληλο…
 
Σ.- …πότε ένας άνδρας θ’ αρρωστήσει, πότε ένας άνδρας θα πέσει έξω στην δουλειά του,
 
Ε.- Έτσι,
 
Σ.- Και θα την πιάσουνε την άλλη στο πλάϊ και θα της πούνε, κοίταξε να δείς, έτσι κι έτσι. Άρα λοιπόν, το μόνο που μ’ εμποδίζει είναι εκεί που με βαράει. Είναι σε κίνδυνο τα παιδιά μου….  Ε;… Είναι σε κίνδυνο τα παιδιά. Δεν είναι;
 
Ε.- Σε κάποια ηλικία,… και μετά θέλεις να πείς.
 
Σ.- Όχι, και τώρα είναι σε κίνδυνο η [όνομα 9χρονης ΚΟΡΗΣ].
 
Ε.- Για το παιγνίδι των… της χαρτοπαιξίας;
 
Σ.- Αυτό δεν πρόκειται περί παιγνίδι χαρτοπαιξίας, πρόκειται περί σταδίων μύησης, και περί… εσύ το είπες.
 
Ε.- Ναι, δεν έχω υπ’ όψιν μου από ποιά ηλικία περιλαμβάνονται τα παιδιά. Από δέκα χρονών και επάνω άς πούμε. Για να τα μυήσουνε ναι. Θα μπορούσαμε να πούμε μάλλον ότι είναι σε κίνδυνο. ¨Όχι το μωρό, το μεγάλο. Η [όνομα 9χρονης ΚΟΡΗΣ]. Υπάρχει σταδιακή μύηση. Το παίρνουμε το παιδάκι, του δείχνουμε κάποια πράγματα, μετά του ανεβάζουμε το image, κοίτα ασχολείσαι με αυτά, και το προετοιμάζουμε. Και το παραλαμβάνουμε μετά από μερικά χρόναι πάλι, όταν είναι στα είκοσι (20), εικοσιπένετε (25)… τα ‘χω δεί αυτά. Κατάλαβες;
 
Σημείωση: Ομολογεί το 1999 ότι η [όνομα 9χρονης ΚΟΡΗΣ] ήδη εννέα (9) ετών είναι σε κίνδυνο, και την έχει πάει κατ’ επανάληψη κοντά τους, με την μέθοδο της αρπαγής ανηλίκων με δολίως ψεύτικους λόγους και συνήθως του δήθεν ξυλοδαρμού της, ή της δήθεν κακοποίησής της και συνήθως με την μεθοδο της παραπλάνησης των αρχών.
 
Σ.- Δηλαδή του περνάνε τις βασικές ιδέες, αυτό…
 
Ε.- Σταδιακά.
 
Σ.- …σταδιακά. Αυτό μεγαλώνει στην ζωή του με αυτές τις ιδέες, τις κάνει πραξη,
 
Ε.- …και μετά συνεχίζει να έχει την εικόνα. Το παιδάκι…
 
Σ.- Έτσι.
 
Ε.- …το οποίο έχει κάτσει στο τραπέζι και έχει μάθει να παίζει χαρτιά…
 
Σ.- Καλά εγώ δεν πιστεύω ότι είναι μόνο τα χαρτιά τελικά.
 
Ε.- Όχι. Να σου πώ. Μετά μπορεί το παιδάκι να πηγαινοέρχεται στο σπίτι και να μην δυσκολεύεται, να βλέπει τις άλλες να παίζουν χαρτιά, και έχει γίνει πιά…
 
Σ.- Ξέρει ότι όλος ο κόσμος παίζει χαρτιά.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Μμ. Ναι.
 
Ε.- Πιάστηκε η μέση μου.
 
Σ.- Λοιπόν κάτσε. Μίλα λίγο πιο δυνατά.
 
Ε.- Ναι.
 
Σ.- Στάσου στάσου στάσου…. Λοιπόν να την κλείσουμε την κασέτα; Θές να πείς τίποτ’ άλλο;
 
Ε.- Εν τάξει, προς το παρόν αυτά. Αν χρειαστεί
 
Σ.- Έχει δέκα λεπτά ακόμη αλλά άστο.
 
Ε.- Άστο. Άμα θυμηθούμε κάτι. Δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα.
 
 
Τέλος μαγνητοφώνησης